DF_NH_WEB-Case_First_Choice_Heading_LL.svg

Client / Superunie
Project / First Choice
Category / Packaging Design

DF_NH_WEB-Case_First_Choice_2.jpg

A-merken zijn meestal goed, maar vragen ook vaak zo hun prijs. Omdat producten ook vaak de referentie is van smaak. Maar wat als uit blinde smaaktesten blijkt dat er een vergelijkbare alternatief is, die boven flink goedkoper is. Zie daar First Choice Cola van SuperUnie. Verfrissend lekker, zonder calorieën en suiker! Genieten van niet alleen de beste prijs, maar ook van de geweldige smaak én de prik. Daarom zeggen ze ook: “First Choice Cola is verrassend lekker voor een prikkie!”.

 

First Choice Cola had al enige tijd hetzelfde design en het was tijd voor een revitalisering. Daarnaast was het doel om de schapwerking in de fysieke en digitale winkel te verbeteren en stijl elementen te ontwikkelen voor andere communicatie middelen en momenten. Voor Mountain een uitdaging in het hart gezien de vele jaren ervaring in frisdfranken.

DF_NH_WEB-Case_First_Choice_3.jpg
DF_NH_WEB-Case_First_Choice_5.jpg

Het fysieke schap was voor ons echt het uitgangspunt. Hoe kunnen we krachtig opvallen en makkelijk herkenbaar zijn. En daar bleek de schuine werking van het woordmerk en de achterliggende ster een perfecte oplossing. Naast de algemene kleurcoderingen voor smaken hebben gezorgd voor een grafisch patroon dat de prikkelende eigenschap van het product en merk extra benadrukt.