DEF_DF_NH_WEB-Case_Velder_Heading-01.svg

Client / Velder
Project / Corporate
Category / Visual Identity

Bij Velder vormt een diepe liefde voor kaas het kloppende hart van het bedrijf. Al meer dan 100 jaar. Het is de essentie van het ondernemerschap van Velder. Ze laten hun passie voor kaas doorsijpelen in elk aspect van wat we doen, door de gehele keten heen. Door consumentgericht onderzoek en intensief contact met partners weten ze wat de consument verlangt, waardoor ze in staat zijn waarde toevoegende concepten te ontwikkelen. Mede daarom is Velder absoluut en mentaal marktleider.

DF_NH_WEB-Case_Velder_2.jpg
DF_NH_WEB-Case_Velder_2.jpg

Velder is de nieuwe naam van Zijerveld. Deze wijziging markeert een nieuw hoofdstuk in de ontwikkeling van het bedrijf. In de nieuwe identiteit is de merkbelofte helder: Tasting Happiness. De nieuw visuele identiteit sluit hier ook op aan. In het logo zit nog steeds een verbintenis met kaas, maar het laat ook een duidelijk link zien naar een actieve kleurrijke wereld.


 

In de tweede laag van de visuele identiteit en de verschillende communicatiedragers wordt verder invulling gegeven aan de waarden menselijk, ambitieus, passie en innovatief. Door een eigen editorial achtige typografie en een natuurlijk expressief kleurenpallet. Ook de organische vormentaal en warme fotografie ondersteunen deze waarden.

DF_NH_WEB-Case_Velder_6.jpg